Followers

Monday, June 27, 2011

Kenapa? Cinta?

why why why why or kenapa kenapa kenapa ??
itulah persoalan yang sering kita tanya , KENAPA SAYA SAYANG DIA? sometimes kite sendiri pun tak pasti dgn jawapan yang kita berikan .. so camne ni ? 
kenapa nak jgk dengan dia??
Jawapannya ada dalam diri kita sendiri .. 
CINTA ? betul ke "cinta itu buta?" .. 
pasti ramai yang akan cakap "ya betul, cinta memang buta" 
So untuk mengelakkan dari cinta yang buta, korang kenalah celikkan mata dan hati supaya percintaan yang terjalin sekarang diredhai Allah .. AMIN 


Pe yang aku mengarut ni?? 
hahahaha inilah masalahnya kalau dah takde keje, mula la nak merepek bukan2 .. sebenarnya aku dah tak tahu nak tulis pe kat blog ni, so untuk menghilangkan rasa yang bosan gile ni aku karanglah ayat-ayat yang sentimental sikit, padahal ntah pe2 la yang aku mengarut .. 
hahahaha
sekian saja nukilan dari aku yang tak beberapa nak bagus ni .. ngeeee ;)


No comments:

Post a Comment