Followers

Tuesday, January 1, 2013

Happy New Year 2013

HAPPY NEW YEAR 2013

wahh tak sangka dah masuk tahun 2013 .. so maknanya umur aku pun makin bertambah laa, oh tidakk bila mengenangkan umur makin tambah, terasa makin tua plak .. hihihi..lupakan pasal umur tu, biar umur meningkat jangan berat bdn meningkat .. huhu

ok azam tahun 2013 ni, seperti biasa nak lebih baik dari tahun2 sebelumnya...sampai dah masuk tahun baru still sama mcm dulu .. takpe, tuk tahun baru ni, aku akan cuba capai ape yg aku impikan sebelum ni .. nak berjaya dalam hidup ! harap2 Allah permudahkan segala urusan ku supaya aku boleh mencapai impian yg dah lama diimpikan ni .. Aminnnn :)


ok malam sambutan tahun baru tu, aku sambut kat Curve bersama teman yang sangat memahami diriku Ain @ nama glamor dia Babyfire, nak fire pe aku tak sure .. hehe.. ni la 1st time celeb new year kat luar dengan teman, kalau tak setiap tahun duk rumah tgk bunga api kat tv jew, malas nak redah jem .. tapi malam tu memang teringin nak celeb new year, so memang mencari pasal aku redah gak jem pergi Curve .. sampai sana lebih kurang pukul 7.00 p.m , fuhhh orang punyalaaa ramai giler sampai nak jalan pun susah .. sementara menunggu detik jam 12.00 a.m tuk tgk bunga api, Ain @Babyfire belanja dinner kt TGI Friday .. detik jam 12.00 a.m aku tgk selautan manusia dekat tengah2 Curve menjerit2 tgk percikan bunga api, walaupun sesak tapi fun sebab dpt tgk gelagat org terutamannya remaja yg terlompat menjerit sana sini, habis semua org disemburnya, tapi memang seronok ! haha paling tak best bila nak balik, pukul 2.30 a.m belom boleh kuar dari parking sebab jem .. tapi aku redah jugak sebab letih nak menunggu, pukul 3.00 a.m baru sampai rumah .. ni la pengalaman aku pegi sambut New Year, cukup laa dah merasai sambut kat sana, tak larat nak redah jem lagi ... sekian 


ni la dia Ain @Babyfire .. picture ni dia yg edit untuk aku .. hehe tq so much sis .. love uuuuuu .. muahhhh

No comments:

Post a Comment