Followers

Wednesday, February 15, 2012

Dating with him

Tadaaa .. hari tu aku pegi jalan-jalan dgn si dia (sape lagi klu bukan AZAHARY) .. disebabkan tak tahu nak pegi mana, kitaorang pegilaaa membuang masa dekat Pavilion yang dekat Bukit Bintang tuuu
masa tgh jalan-jalan kat luar Pavilion, tiba-tiba aku nampak berderetan patung yang dilukis dengan pelbagai corak (cantik menarik ko memang debommmm .. hahaha) exited giler masa tu, rasa jakon plak sebab baru dapat sentuh and pegang patung tu secara dekat !! almaklumlaaa sebelum ni memerhati dari jauh..kecian betul..sob sob sob
Memang menarik sangat sebab corak pada setiap patung tu adalah lambang sesebuah negara, hampir seluruh dunia ada..best juga sbb dari sini kita dapat tahu wujudnya negara-negara tak tak pernah aku tahu sebelum ni,nampak sgt geografi aku teruk...ok lupakan pasal itu..hehe
Tanpa membuang masa dan dengan rasa kagum yang tak terkira, aku pun pe lagi posing la bersama-sama dengan patung yang pelbagai rupa tu, rasa cam nak bawak balik pun ada letak depan umah, nanti boleh jadi guard .. seperti biasa bila dah pegi tempat2 camni, rugi tak snap gambar, takde orang lain yg boleh disuruh melainkan aza .. hehe 
"tq awak sbb layan kerenah saya masa tu" love love u 


Comel kan patung-patung ni..ngee


Dia pun nak juga ambik gambar ngan patung ni..weee

 Haha ni kali ke-2 pegi sana..pasni tak pegi daa ckup 2x..

Oooppss kenapa ada gambar ber2 ni ? hehehe

No comments:

Post a Comment