Followers

Friday, February 24, 2012

Comelnya Kami

kan bagus kalau dapat kembali ke zaman kanak-kanak dulu..masa umur baru nak masuk 5 6 tahun,muka kite masa tu comot jew..walaupun nampak comot orang tetap cakap comel biasa laa masa budak2 mmg comel jee..tapi skang ni bila dah meningkat dewasa, comot ckit je orang mesti ckp "eeeiiii pengotor laa dia ni" ..so untuk mengelakkan org mengutuk diri kite, sentiasala berada dalam keadaan yang bersih dan kemas,baru la nampak cun dan hensem .. ngeeee

masa zaman budak-budak dlu takde banyak masalah cam sekarang ni, banyak benda nak kena fikir..pasal duit la, pasal cinta la, pasal keje la, mcam2 lagi r, semua tu memeningkan kepala jew, lama2 otak pun sakit..dah kena tinggal kat tanjung rambutan hospital bahagia..tetapi setiap masalah yang datang tu pasti akan ada jalan penyelesaian, cuma kite kena berusaha tuk cari jln penyelesaian tersebut...



 tadaaaa ce tgk bawah...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
comel tak KAMI ?? hehehehe


muka kami sepesen jer, senyum nampak gigi.. org ckp muka sepesen ni jodoh kuat..hehe..harap2 laa hubungan kami kekal ke jinjang pelamin..amin
 tak sangka plak boleh ada pic yang hampir sama camni, mungkin tu yg dinamakan jodoh kot..(hehehe yeye jeeee)
.
.
.
.
.
.

Jeng Jeng Jeng .... 20 tahun kemudian ...


bila dah dewasa hilang kecomelan tu, tapi terselah kehenseman dan kecantikan kami kan kan kan >.< 

Dah beso-beso ni baru la pandai posing bergambar..dulu masa kecik suh ambik gambar penakut, malu laa konon, dah beso sampai kamera pun boleh rosak sbb penuh gambar sendiri je..posing bajet mengediksss plak tu..padahal yang mengedik lebih tu aku..hahaha..  

No comments:

Post a Comment