Followers

Tuesday, September 6, 2011

Yeahh Dah Raya ;)

SELAMAT HARI RAYA !!
yeahh dah penat berpuasa sebulan, now kite dah boleh melantak di siang hari .. ngeee
Tahun ni aku beraya di kampung Kedah.. wuuuuu sangat2 best sebab tak perlu nak bertungkus lumus wat keje dapur pagi2 raya coz dah ramai yang leh tolong watkan .. kihkihkih .. bangun tido jer, mandi bersiap terus g masjid, but sebelum tu beraya dulu dengan keluarga ku yang tercinta .. I LOVE MY FAMILY !!!

Walaupun hati terluka dengan seseorang time raya, aku tetap happy kan diri sebab raya tak boleh sedih2, hidup kena teruskan (ayattt coverr je ni .. kihkihkih) ... masa kat kampung, sebelum raya orang sibuk wat keje, aku sibuk duk men mercun ngan adik-adik sepupu sampai kena bising ngan mak2 sedara..hehe..tapi sok nak raya aku mintak maaf balik and mintak duit raya sekali.. kihkihkih ...  
K la sampai dicni saja story2 about raya 2011,akhir sekali maaf zahir batin dari Yati Sekeluarga .. huhu

ni koleksi gambar-gambar masa raya di kampung 








  bergambar sakan ngan adik-adik sepupu .. kami la kanak2 ribena tu.. yeahhh enjoy sangat !! 




Bergambar bersama family tercinta .. adik sayang semua !!






hah ni baru koleksi gambar aku ketika raya .. hehe

No comments:

Post a Comment