Followers

Sunday, August 21, 2011

Sayang dia

lama tak tulis blog .. today baru ada feel nak create something ..
pagi2 dah blur sbb bosan kat office tak thu nak watpe..nak keje pun takde semangat .. semangat nak raya je sekarang ni!! horeyyy hanya tinggal beberapa hari je lagi seluruh umat islam akan menyambut Hari Raya Aidilfitri ^ - ^ ...

tapi kali entry bukan nak cite pasal hari raya pun .. huhuhu
just nak cite saya sgt sayang dia .. sapekah gerangan orang itu ?? jeng jeng dia adalah kambin .. kambin saya yang sgt comel dan sgt klakar orangnya .. saya syg dia sbb dia pandai gembirakan hati saya, selalu wat saya rasa spt di awang-awangan .. hahaha ni la masalah bila dah mabukkk ngan seseorang..semua nampak indah walaupun kadang2 pahit itu selalu datang .. benarlah kata orang, "bila kita  terlalu sayangkan seseorang tu, biarpun seribu kali kesalahan yang dia lakukan, kita akan tetap maafkan dia " ♥♥♥ .. 
walaupun kadang2 awak ada sakitkan hati saya, saya tetap maafkan awk .. walaupun kadang2 saya mkn hati ngan peragai awk, saya tetap maafkan awk..kadang2 saya jeles awk ngan gurl2 lain, biarpun awak layan diorang lebih dari saya, tapi saya tetap terima awk ..walaupun kadang2 saya layan laki lain, tapi hati saya hanya pada awak..walaupun awak buat saya nangis, saya tetap maafkan awak biarpun awak taknak pujuk saya (sedih je time ni..sob sob sob) .. 
saya hanya doakan yang terbaik untuk awak sekeluarga  ;)
pe2 pun saya memang happy bila bersama dengan awak .. saya sayang awak AZHARI 

nak tgk kambin saya .. tadaaaaa ni la dia .. huhuhu ^ - ^


my kambin n me 

saya suka picture2 ni sbb saya nampak cantik dalam ni .. hehe 

sebab terlalu suka ngan pic ni, saya letakkan sbg wallpaper kt laptop .. nice ♥

No comments:

Post a Comment