Followers

Sunday, June 12, 2011

Maaf Tak Sengaja

waaaaaa sedihnya .. 
semalam dengan tak sengaja aku terlanggar seekor kucing masa balik dari rumah membe kat Shah Alam .. bukan sengaja nak langgar, time tu lak malam mmg aku bawa kete slow sgt ye la kawasan perumahan kan, masa tgh jalan aku tgk sekor kucing tu duduk betul2 kat tepi jalan, tapi tak sangka plak dia dgn tiba2 melintas bila tayar kete depan aku dah lepas, aku terasa tayar belakang terlanggar sesuatu dan aku leh agak itu adalah kucing .. aku tak berani nak turun sbb tak sanggup nak tgk, klu betul la kucing yang aku langgar, Ya Allah berdosa je rasanya !! aku harap sgt bukan kucing, tapi kalau langgar biarlah dia mati dari dia hidup dalam kesakitan .. maafkan aku wahai kucing, aku bukan sengaja, ko pun satu, dah tahu ada kete tgh jalan, nak melintas pun tggu la aku lepas dlu, nasib la dah mmg ajal ko time tu .. 

MAAFKAN AKU WAHAI KUCING  ;(


No comments:

Post a Comment