Followers

Sunday, June 12, 2011

Eden Terkona

Aku nak ceritakan pasal diri aku yg dikenakan oleh seseorang .. ceritanya bermula bergini (bajet mcm suspen jer..hehehe) masa hri sabtu yg lepas, ada la satu no ni asyik miscall ak jer, bila angkat dia x nk ckp, just dgr bunyi cam org swett jer.. 
aku geram betul coz dah la call bnyk kali, klu tak nk ckp bek tak pyh call, pastu msg bila tnya sape, tak nak bgthu plak .. 
memamg aku bengang la, but belum lagi sampai tahap nak maki org tu, aku fikir ada org gila yg nak men2kan aku ni .. sampai ke tgh2 mlm asyik tepon, last2 aku wat bodoh jer 

esoknya time lepak kat rumah ekin, org gila tu tepon lagi, aku suh ekin angkat, dia wat 3G plak, the ekin tunjnuk "fuck" kat dia, dan2 trus dia letak .. hahaha .. pastu banyak kali la dia call, semua aku bg ekin yg jawab, tapi dia still x nak ckp, bisu agknya .. 
Malam pas lik dari rumah ekin, aku jumpa "si dia" (hehe sukernyeerrrr). Aku mintak tolong dia temankan aku hantar miera kt Sri Petaling. Masa dalam perjalanan, aku cerita la pasal org gila yg kacau aku, dia dgn penuh kusyuk dengar jer celoteh aku, sometimes aku pasan dia seolah2 cam tahu je pe org gila tu msg, last2 aku syak mesti dia yg digelarkan "org gila" tu. Puas aku paksa suh dia ngaku tapi dia just gelak and nafikan..aku tak puas hati, aku msg org gila tu then tanya sape ni, tapi msg x sampai lak .. then pas hantar miera kat Sri Peataling, dia patah lik rumah ckp nak ambik sesuatu, pas masuk dalam kete dia tunjukkan Samsung Galaxy Tab yg baru dia beli sabtu lepas, perghhhh terkejut aku, tak sangka dia dah beli, jeles pun ada..hehehe..pas on je Samsung Galaxy Tab tu, tb2 je msg yg aku hantar dah delivered ..  
waaaaaaaaaa memang sah la dia la yg digelarkan ORG GILA tu !!!!
Rasa cam sengal betul masa tu, cam nk pukul dia sekuat hati je, suka main2kan orang !  Dah tu dia gelak besar plak, dia ulang balik pe yang aku cerita and tiru aksi yang aku wat masa bercerita .. hahahahaha rasa tebal je muka ni and malu sangat2, rasa cam nak cari kotak je, sorok dalam tu ... hahahaha

1st ak leh agak dia sbb no org gila tu hampir sama dgn no dia then aku cam pelik sbb setiap kali aku bercerita dia menyampuk then cam thu je isi kandungan msg yg org gile send kat aku...

Awak memang jahat, suka kenakan saya !!


Pas dari tu, pe lagi,Samsung Galaxy Tab tu aku je pengang and main sampai puas, tak bagi peluang langsung dia pegang, geram punya pasal ! 
Bagi aku Samsung Galaxy Tab ni lbh kurang cam Ipad gak, cuma kelainannya leh wat phone call, video call, msg, ada camera, yg lain2 sama je fungsi cam Ipad, just kecik ckit dari Ipad.



No comments:

Post a Comment